poniedziałek, 19 lutego 2018

Przez żołądek do serca -niekoniecznie Walentynkowy TAG

Cześć,
Hello

pamiętacie o trwającym wyzwaniu?
Tematem wyzwania jest "Walentynkowy zawrót głowy" -wyzwanie niekartkowe
Zasady i całą resztę znajdziecie TU.

Do you remember about our ongoing challenge? The topic of the challenge is "Valentine's Day Giddiness" - a non-card challenge. The rules and everything else you can find HERE. 

Dziś moim tagiem chciałam Wam o nim przypomnieć
i zachęcić do wzięcia udziału w nim.
 Today with my tag I wanted to remind you of it and encourage to participate in it.

Jako że wyzwanie jest Walentynkowe, ale niekartkowe, przygotowałam TAG, który przyczepiłam do smacznego podarku dla bliskiej mi osoby.
As the challenge is meant for Valentine's Day but non-card, I made a TAG which I attached to a delicious gift for a close person for me. 

Ot taka to moja interpretacja tematu:
My interpretation of the topic:





Do wykonania taga użyłam: 

https://i-kropka.com.pl/pl/p/Love-is-all-around-sloniki-w-serduszku-male-2-szt./1703https://i-kropka.com.pl/pl/p/Tagi-proste-3-szt-/507


 

Cieplutko Was pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz