czwartek, 17 sierpnia 2017

Sierpniowe inspiracje okolicznościowe/August occasional inspirations // Marlena/Stylowa88

Hej kochani!

Mam na imię Marlena, ale swoje prace podpisuję jako Stylowa88.
To mój pierwszy post jako członka DT, na wstępie chcę Wam przekazać, jak bardzo się cieszę, że przez najbliższe pół roku będę Was inspirować swoimi projektami, pokazując Wam moje pomysły na cudne I Kropkowe tekturki
oraz śliczne GoatBoxy Olivii, które możecie znaleźć w I Kropkowym sklepie.

Hey loved ones!

My name is Marlena, but my projects I sign as Stylowa88.
It's my first post as a member of DT, at the beginning I want to convey to you how happy I am to be with you upcoming six months, I will inspire you by my projects, showing you my ideas for wonderful I Kropka's chipboards
and lovely Olivia's GoatBoxes , which you can find in I Kropka's shop.

W pierwszym poście postaram się przybliżyć Wam mój ulubiony styl Shabby Chic, 
który bardzo dobrze komponuje się z tekturkami. 
Miłego oglądania.

In the first post I will try to bring you closer my favorite style - Shabby Chic, 
which look very well with the chipboard.
Nice watch.

I. Kartka ślubna Shabby (Wedding card Shabby)




II. Kartka urodzinowa "Dama" (Birthday card "Lady")





III. Ślubna kartka-książka (Wedding book-card)







IV.  Kartka Pop-Up urodzinowa  (Birthday Pop-Up card)



Użyłam tekturek:

             

          

     


Dziękuję za Wasz czas, mam nadzieję, że przybliżyłam Wam mój styl
oraz zainspirowałam do stworzenia ciekawych prac z naszymi I Kropkowymi tekturkami.
Więcej zdjęć możecie znaleźć na moim blogu tutaj
Pozdrawiam Stylowa88.

Thank you for your time, I hope I brought you closer to my style
and I was inspired you to create interesting projects with our I Kropka chipboards.
More pictures you can find on my blog here.
Greetings Stylowa88.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz