środa, 2 sierpnia 2017

Dream catcher with the new circles and a GoatBox /pudełeczko i łapacz snów


Jestem ciekawa czy już spróbowaliście naszych nowych łapaczów snów?
To duże koła o średnicy 25cm, w których może znaleźć się dowolny wybrany przez Was napis.
Ja wybrałam Magda i Kamil, oraz datę ślubu:)
Wszystko zembossowałam na biało i dodałam kilka żóltych kwiatów, 
ponieważ w takiej tonacji także były zaproszenia ślubne.

I wonder if you already tried our new dream catchers?
These are big, 25cm circles, where you can place any of the words/names you wish.
Marta and Ela can do anything:)
I chose Magda and Kamil and their wedding date.
All is white embosses and I addes some yellow flowers, 
because that's how the wedding invitations look like.





Drugim moim projektem dla Was na dziś jest pudełeczko ślubne w wersji morskiej.
Na jedną inspirację z moolboardem przygotowałam podobne
i od razu pojawiło się zamówienie na kolejne:)



My second project today is a wedding marine GoatBox











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz