niedziela, 27 sierpnia 2017

BŁĘKITNE INSPIRACJE PASJI EWY/ BLUE INSPIRATIONS FROM PASJEWY

Dzień dobry !/ Good morning!




Dziś chciałabym zaprosić Was do podróży w błękicie.
Today I would like to invite you for the trip in blue.
Ciągle jeszcze czuję lato-a lato to błękitne niebo i złote promienie słońca-więc te kolory możecie znaleźć w moim poście. Lecz przede wszystkim-piękne tekturki od |I-kropki"!
I still feel the summer-and the summer is blue sky and gold suneshine-so this colours you can find in my post. But at first-the beautyfull chipboards from "I-Kropka"!


Na pierwszą inspirację przygotowaną dla "I-Kropki" wybrałam tekturkę z wózkiem dziecięcym.
For the firs card preparating for "I-kropka" I choose the stoller for children chipboard.





Druga praca to urodzinowe życzenia. The second work is birthday wishes.
Użyłam tekturki ramki, którą pozłociłam. I used the frame chipboard, wich I have gilded.




Trzecia praca to kartka z gratulacjami z piękną, małą klatką dla ptaków.

And the third card is the congratulation card. I used the small, beautyfull birdcage.




I ostatnia dzisiejsza praca to kartka na ślub-z cudownym napisem "Mr & Mrs"
And least today work is the Wedding Card with the inscription "Mr & Mrs"





Mam nadzieję, że podobała Wam się nasza krótka wspólna podróż...i że zainspirowałam 
Was swoimi kartkami.

I hope you enjoyed our together trip...And I inspired you with my cards...





Dziękuję, że mi towarzyszyliście

Thank you for being you-






:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz