czwartek, 3 listopada 2016

projects by Marina Gridasova

Hello everyone! It's Marina here with you today abd I want to share couple of projects I've made with wonderful I-Kropka's chipboards.
The first one is a chocolate box

Witam wszystkich! Dziś to ja, Marina i chciałabym się z Wami podzielić kilkoma projektami, które zrobiłam z teturkami I Kropki. Pierwszy to czekoladownik.
 a few close-ups:
kilka zbliżeń:


Here I used:
Tutaj użyłam:
LBP - ramka mała - 2szt.
Gwiazdki z nieba - gwiazdkii średnie 20szt 
Idzie wiosna - frezje - 2 szt. 

The second project is an envelope for a gift certificate or for money
Drugi projekt to koperta na bon upominkowy lub pieniądze.
 details:
szczegóły:


I used the following chipboards:
W tym projekcie użyłam następujących tekturek:
Idzie wiosna - roślinki - duży arkusz #4
Idzie wiosna - roślinki - duży arkusz #3
Set me free - mały arkusz #1 

And the other projects I've made are for holiday  because it's time to prepare for it ))))
So here is a gift box.
I kolejny projekt, który zrobiłam jest na Święta, bo to już czas aby się na nie przygotowywać )))) Oto pudełeczko na prezent
details:
szczegóły:


I used these chipboards:
Użyłam tekturek:
Idzie wiosna - szyldziki - "Album" - duży
Gwiazdki z nieba - gwiazdkii średnie 20szt 
Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt. 
Radosna Nowina - igliwie - 4 szt. 

And a holiday card is my last project for this post )))
I kartka świąteczna to mój ostatni projekt w tym wpisie )))

a few details:
kilka szczegółów:



Here I used:
Tutaj wykorzystałam:
Gwiazdki z nieba - gwiazdkii średnie 20szt 
Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt. 
Radosna Nowina - igliwie - 4 szt.  
Atrium - ramka mała okrągła 
Drobne elementy - trójkąciki w arkuszu 

Hope you will like my projects ))))
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje projekty ))))

Have a great day,
Marina.
Miłego dnia, Marina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz