czwartek, 21 stycznia 2016

Holiday layouts with Zsoka

Cześć,
dziś z Wami Zsoka!
Jestem zaszczycona i podekscytowana tym, że zostałam wybrana do DT Ikropki. Mam nadzieję, że dam radę Was jakoś zainspirować!

Zakochałam się w tych tekturach! Wyglądają jak z drewna i mają świetną jakość. Kiedy dostałam paczuszkę pełną cudowności,  nie mogłam się doczekać przekopania wszystkiego! Zamówiłam mnóstwo bożonarodzeniowych tekturek, ponieważ ciągle mam dużo zdjęć, z którymi nic nie stworzyłam. Więc oto moje pierwsze LO, mam nadzieję, że Wam się spodobają!

Hi there,

Zsoka here with you today! I am so honored and excited to have been chosen for the I KROPKA Design Team for this term! I hope to be able to inspire you in some way!

I am in love with these chipboards! They look like wood veneer and are of such great quality. When I got my package full of awesomeness I just couldn't wait to dig in! I've ordered a lot of Christmas themed chipboards because I still have many photos from the holidays that I haven't scrapped yet... So here are my first layouts, I hope you enjoy!




Użyłam:
Chipboards I've used:

  • Street lamps 1 (zembossingowane/embossed)
  • Street lamps 2 (zembossingowane/embossed)
  • Snow (pomalowane i zembossingowane/painted and embossed)
  • Frame (użyłam ramki i spryskałam mgiełką/ for this I've used the frame this frame set came in!) (misted)



 Użyłam/ Chipboards I've used:





 Użyłam/Chipboards I've used:





 użyłam/Chipboards I've used:

  • Standard pine trees (część zembossingowałam, część pozostawiłam surowe/ some embossed, some left plain)
  • Funky trees (część zembossingowałam, część pozostawiłam surowe/some embossed, some left plain)
  • Silhouette trees (część zembossingowałam, część pozostawiłam surowe/some embossed, some left plain)
  • Snow (zembossingowane i pomalowane/painted and embossed)
  • Ten piękny szary papier w tle pochodzi także z Ikropki/This gorgeous grey background paper is also from I KROPKA :)


Ostatnie moje wyzwanie to kartki (nigdy nie robię!) dla przyjaciółki, która także wysłała mi kilka! A ponieważ kolorowanie akwarelami mnie relaksuje, oto one!

Last but not least I've challenged myself to make cards (I never do) for a friend who also sent me some cards! And because watercoloring relaxes me :D. Here they are:



Użyłam/Chipboards I've used:
  • Star (zembossingowałam/embossed)
  • Funky trees (zembossingowałam/embossed)

Dziękuję za to, że wpadliście!
Odwiedźcie mojego bloga http://www.apocketfullofscrap.blogspot.de/
Do zobaczenia w przyszłym miesiącu na wyzwaniu i innych inspiracjach! XXX

Thanks for stopping by! 
Visit my blog if you want to see more of my work: http://www.apocketfullofscrap.blogspot.de/
See you here next month for a pretty cool challenge and some more inspirations! XXX




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz