poniedziałek, 18 maja 2015

Spring layout by Katka

Hi,

Because I love I Kropka chipboard frames,for today I decided to make layout. I am not so much scrapbooker but sometimes it is nice to play with photos.

Cześć
Ponieważ bardzo kocham I Kropki tekturkowe ramki dziś zdecydowałam że zrobię layout.  Nie jestem wielką scrapbookerką ale czasem miło jest pobawić się ze zdjęciami

I used , Użyłam - rama duża okrągła


And also, Użyłam także motyle średnie.

I applied at frame structure paste from Finnabair and than embossing powder Stampendous - it is special enamel embossing powder and it makes great structure. Always is better to use under such powder something stronger than embossing ink. Than I used some flowers from floristic shop and stamps from Pink and Main. Paper is from 7 dots studio and sprays are Lindys stamp gang.

Nałożyłam na ramkę pastę z Finnabair  i puder do emmbisingu Stampendous - to jest specjalny emmbosingowy proszek  do szkliwa i to czyni świetną strukturę. Zawsze lepiej jest użyć w ramkach takiego proszku do emmbosingu jako coś mocniejszego niż tusz. Użyłam kwiatków ze sklepu florystycznego i znaczków z Pink i Menem. Papier jest od 7 dots studio i spraye Lindys Stamp Gang

At photo is me behind my cat Annie.
Na zdjęciu jest mój kot Annie








Have a nice day, Miłego dnia
Katka






2 komentarze: