niedziela, 22 lutego 2015

Wielkanocnie

Witajcie Kochani!
Hello Beloved!

Dziś chciałam Wam pokazać pierwsze wielkanocne kartki, jakie poczyniłam. Wielkanoc już 4. kwietnia, więc czas najwyższy zabrać sie za produkcję świąteczną :)
Today I want to show you Easter cards, I have made. Easter is already 04.04.2015, so it's high time to get to work with Easter manufacture :)

W ramach dzisiejszych inspiracji przygotowałam trzy kartki jajeczkowe. Podobne, bo na każdej papier z motywem kwiatowym, na każdej bukiety, ale tekturki nadają im już różny charakter.
In the context of today's inspiration I  made three egg cards. Similar, because paper on each of them has floral design and bouquet, but chipboards give them different charakter.


Pierwszej kartce nie trzeba wiele - bukiet wiosennych kwiatów w zupełności wystarczy, ponieważ piękny tekturkowy obrazek Chrystusa wyraża już wszystko.
First card doesn't need a lot - bouquet of flowers is absolutely enough, because of beautiful chipboard Christ with the lamb expressing all of feelings.





W drugiej kartce dodałam drugą warstwę, na której umieściłam Zmartwychwstałego Baranka na tle cierniowej korony. Jedynym dodatkiem są tu białe kwiaty, podkreślające niewinność Baranka.
In the second one I add second layer, where put Risen Lamb against on crown of thorns. The only supplement is white bouquet, highlighting innocence of the Lamb.




Trzecia, ostatnia kartka odbiega już klimatem od pozostałych. Elementy religijne zastąpiłam dwiema pięknymi pisankami. Dodałam też kolejną warstwę z napisem odbitym za pomoca stempelka. Kolorystyka bukietu nawiązuje do barw z bazy.
The third, last card departs from character of the rest. Religious emblemates have been replaced by beautiful easter eggs. I added another layer with stamp inscription. Colors of flowers alludes to colors of the base.




Zerknijcie koniecznie również na inne wielkanocne tekturki z naszych półek, bo Święta już za miesiąc :) 
You have to look at our Easter chipboards shop shelves, because it's only a month to Easter! 

Pozdrawiam serdecznie,
Hugs, 




Do wykonania kartek użyłam: 
I used:

Arkusz papieru z kompletu "Moja najmilsza" Galerii Papieru






1 komentarz: