środa, 4 lutego 2015

Star layout and tasty book by Veronika


Hi, everyone!  
Today I would like to share my new layout for   I KROPKA. 

Witajcie
Dziś chcę Wam pokazać mój nowy layout dla I KROPKI

 

And some photos of the process:
choose paper
Oraz kilka zdjęć z procesu tworzenia : wybrałam papier
 
add some die-cutting elements
Oraz kilka die - cutting  elementów


add some texture paste and stamping
Dodałam teksturę oraz  stemplowanie


add mists and some gold glitter
to chipbord stars and die-cutting stars
 Dodałam mgiełke i trochę złotego brokatu na tekturkowe gwiazdki oraz die - cutting



 the finishing touch is adding chipbord frame and camera and  some flowers
Na koniec dodałam tekturkową ramkę filmową i kilka kwiatków



detailes /detale


  and the result /i rezultat


All
chipbord/ wszystkie tekturki I KROPKA
PasteLove ramka #1 duża okrągła


Other/pozostałe
paper The Robin's Nest
stamps
glimmer mists
 flowers
gold glitter


and
another my project with 
chipbord I KROPKA
is
cooking book

Oraz kolejny mój projekt z tekturkami I KROPKI to książka kucharska
 













chipbord I KROPKA

Have a nice day!Miłego dnia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz