piątek, 30 stycznia 2015

Projects by Marina Gridasova

Hi there! It's Marina here today and I want to share with you my projects with beautiful I-KROPKA chipboard.

Witajcie ! Z tej strony Marina. Przychodzę dziś Wam pokazać moje projekty z pięknymi tekturkami I KROPKA

I love natural look of chipboard and this time decided use it "as is".
The first one is layout about spent time in Republic of South Africa with my friend and her children

Uwielbiam naturalny wygląd tekturek i tym razem zdecydowałam "takie będą ". Pierwszy jest  layout z mojego pobytu w RPA u moich przyjaciół i ich dzieci

 some details/ kilka detali



here I used next items/Tutaj użyłam takich produktów :
Retro - klisza foto taśma - małe 2 szt. 
PasteLove zawijasy - narożniki małe - 2szt.
Podróże - aparaty - 2 szt. 
Rustykałki - ornamenty #2 duże

and the second one is mixed-media tag with romantic mood (I think so! LOL)
I kolejny mój projekt to mix mediowy tag w romantycznym nastroju ( tak myślę )
 and details/ kilka detali


i used following items/ użyłam tutaj :
Atrium - ramka mała okrągła
Serca - serduszka małe - 80 sztuk  

Have a great day! /  Życzę miłego dnia !
Marina
http://integra-gm.blogspot.ru/

2 komentarze: