poniedziałek, 20 października 2014

Fantastic by Olya Kotlyarova

Hello, ladies!
Witam Panie !

Olya is here today and I'm going to show you my new layouts with wonderfull I KROPKA chipboards :)
Olya z tej strony , przychodzę pokazać Wam moje nowe LO ze wspaniałymi tekturkami I Kropka

That`s unusual style for me and still not sure if I like it ;)))
To jest dla mnie niezwykły styl i nadal nie wiem, czy mi się podoba;)))


I've painted chipboard butterflies with enamel accent
Mam motyle malowane enamel accent



And 2-page spread for summer album:
I 2 strony złożone albumie letnim:

 Some close-ups of these simple lo's:
Niektóre zbliżeniach tego prostego LO:



Used I Kropka Chipboards:
Użyłam I Kropkowych tekturek :
Zwierzęta - motyle małe - 80 sztuk
Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt.
 
Hope you enjoyed :)

Best wishes,

Mam nadzieję, że podobała Ci się :)

Najlepsze życzenia,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz