poniedziałek, 8 września 2014

True story by Olya Kotlyarova

Hello!

Autumn is here! Are you happy about it? ;)
I miss summer already so today I want to share some soft and tenderness pages with you :)
 Witam
Już jest jesień ! Cieszycie się z tego powodu? ;)

First LO is delightful. I've started with beautifull pattern paper, added gold doily and few chipboard pieces. 
 Pierwsze LO jest zachwycające. Zacząłem na papierze w  piękny wzór, złotą serwetą i dodałam  kilka  tekturek.



And the second one is really about summer. Our first summer with Kate and this wonderfull time when I've carried her in a wrap.
 I drugie jest tak naprawdę o lecie. Nasz pierwszy lato z Kate i ten cudowny czas, kiedy noszę ją w huście.
I've painted  background with gelatos and worked with few stamps and masks.
Mam malowane tła  gelatosami i pracowałam z kilkoma znaczkami i maskami.
Love this frame!
Kocham tą ramkę !


Chipboard used:
Tekturki które użyłam:
Mandallo - ramki okrągłe - 3szt.
Gwiazdki z nieba - gwiazdki małe 100szt.
LP - rama #4 duża prostokąt asymetryczny 
Zwierzęta - motyle małe - 80 sztuk 
Serca - serduszka małe - 80 sztuk   


Wish you a lot of inspiration this week!
Życzę Wam dużo inspiracji na ten tydzień !
Olya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz