piątek, 29 sierpnia 2014

Canvas inspiration and video tutorial with Irina Gerschuk

Hi my dear friends!
It's Irina Gerschuk with you today. And I'd like to share with you my last two canvas:

Cześć moi drodzy!
Dziś jestem z Wami ja, Irina Gerschuk. Chciałabym Wam pokazać moje dwa ostatnie płótna:

 Chipboard used/Użyte wycinanki:
PasteLove ramka #3 owalna
PasteLove zawijasy
W jesieni - zawijas - 2 szt.
Wielkanoc - gałązki - 10 szt.

Some close-ups/Zbliżenia:

I used all the chipboard pieces as a base to my flourish compositions. 

Wszystkich wycinanek użyłam jako bazy do mojej kwiatowej kompozycji.



I colored all chipboard pieces with different two-toned embossing powders.

Pokolorowałam wszystkie tekturki różnymi dwu-tonowymi pudrami do embossingu.


I also created a step-by-step video tutorial on how to create such canvas. In it you can also better see what I've done with the chipboard:

Przygotowałam również video-tutorial krok po kroku o tym jak stworzyć taką pracę. Możecie na nim również lepiej zobaczyć, co zrobiłam z tekturkami!


And here is the 2nd canvas 30x30 with my sister on the photo:

I drugi obraz w formacie 30x30 z moją siostrą na zdjęciu:


Chipboard used:
W jesieni - dziurawa jarzębina
Atrium - ramka duża owalna

Some close-ups:

I colored all chipboard pieces with white and gold embossing powder to achieve some shabby effect.

Wszystkie tekturkowe elementy pokolorowałam białym i złotym pudrem do embossingu żeby osiągnąć efekt shabby.


Hope you enjoyed my projects)))
Thank you for stopping by!
Have a lovely day!

Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje projekty. Dziękuję za odwiedziny! Miłego dnia!
Irina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz