poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Autumn layout and something else / Jesienne LO i jeszcze coś :)


Hej wszystkim, tu znowu Sajcia :) 
Hello everyone, it's Sajcia again! :) 

Dzisiaj przygotowałam dla Was mediowego scrapa :) do takich jak najbardziej nadają się niemalże wszystkie rodzaje tekturek :) Ja w swoim użyłam jesiennych zestawów między innymi tego i tego. Do tego wykorzystałam oczywiście moje ulubione dodatki w postaci serduszek i motylków :) Jak i napisy z tego oraz tego zestawu. Jesiennej aurze sprzyja także parasolka! Której sama nigdy nie noszę, ale do scrapa pasuje jak znalazł :) 


Today I prepared for you layot :) To that kind of scrap we can use almost all types of chipboards I think. :) I've used in my autumn sets of chipboards. For this project I used my favorite add-ons in the form of hearts and butterflies :) I choose my supplies from this and this set. Autumn aura also encourages umbrella! Which I never wear, but to layout it's really fits. ! 



Poza scrapem przygotowałam również dwie zupełnie różne karteczki. Pierwsza z nich jest romantyczna (oczywiście nie mogło zabraknąć w niej serduszek). a głównym ozdobnym elementem jest budka dla ptaków :) 

Besides layout I also prepare for you two, totally different cards. First of them is romantic (it's true, I'm addicted to hearts)  and the main decorative element is shed for birds.





Druga kartka natomiast powinna się spodobać wszystkim fanom motoryzacji. I-kropkowe BMW do złudzenia przypomina oryginał! I nie jest to wyłącznie moja opinia :) Jako, że uwielbiam żywe kolory sportowych aut zaproponowałam mu pomarańczowe, soczyste wydanie :) Na kartce znalazły się także elementy z zestawu smile oraz zestawu uwaga gryzę, który moim zdaniem jest fantastyczny! 

While the second card should appeal to all fans of the automotive industry. I-KROPKA BMW is reminiscent of the original! And it is not only my opinion :) As I love vibrant colors sports cars I suggested to this chipboards orange, juicy edition :) The card also included items from the set smile and this set, which I think is fantastic!


Mam nadzieje, że moje prace przypadły Wam do gustu :) 
Pozdrawiam serdecznie, Sajcia. 

I hope you will like this work and you also love this kind of chipboard! 
XOXO, Sajcia. 

DT I-KROPKA

2 komentarze:

  1. już pisałam u Ciebie te prace są extra, listki świetnie się komponują, ale mój faworyt to zdecydowanie druga karteczka- wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy jedno słowo -fantastyczne!
    Pozdrawiam serdecznie
    www.myownblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń