poniedziałek, 22 lipca 2013

Optymistycznie :)

Dzień Dobry :)

Czy u Was też taka piękna pogoda jak u mnie? Słoneczko tak grzeje, że aż żal do pracy iść... 
Mam nadzieję, że Wy macie urlopy i korzystacie z lata na całego :)

Na początku tego długiego posta chciałam powiedzieć, że IKropka oprócz tworzenia cudów tekturowych również dzieli się nimi sponsorując różne małe i duże przedsięwzięcia. Ale o tym dalej :)

A teraz chciałam pokazać dwie optymistyczne karteczki w nietypowym kształcie :)



Pierwsza karteczka powstała z mojego ulubionego papieru PasteLove1.  Jest utrzymana w delikatnej kolorystyce. Mocniejszym akcentem są listeczki, które wycięłam z pomocą tego papieru. Dodatkowo znalazły się na niej piękne ażurowe zawijaski i motylki średnie i małe. A na całości w rogu przysiadł piękny ptak :)




Druga kartka jest bardzo romantyczna i bardzo delikatna. Połączyłam tutaj trzy papiery różowy, zielony i szary - PasteLove02, PasteLove07 oraz PasteLove04. Znajdziecie tutaj również pobielone ażurowe rameczki, które na potrzeby kartki trochę rozcięłam. A całość przyozdobiona mnóstwem perełek małych i mniejszych :)




Kochani wspomniałam o tym, że IKropka sponsoruje małe co nieco :) 11 lipca odbyły się w Częstochowie pokazy scrapbookingowe, na których bawiłyśmy się papierkami i tekturkami. Niestety jak na złość mój komputer odmówił posłuszeństwa i nie chce oddać zdjęć z tego pokazu ale jak tylko je dostanę na pewno się pochwalimy :)

A już w najbliższą sobotę odbędą się pokazy kartkowe - również w Częstochowie - więc kto z okolic niech szybko się zapisuję bo miejsc coraz mniej :)


Pozdrawiam i życzę miłego i optymistycznego dnia :)




2 komentarze: