wtorek, 18 czerwca 2013

DT - sekcja scrapująco-decoupażująca:D

I dziś mam zaszczyt przedstawić Wam resztę naszego Design Teamu. Baaardzo twórcze osóbki, które już niedługo będą Was inspirować i zarażać swoją pasją do tworzenia.

Jeszcze raz pięknie dziękuję za wszystkie zgłoszenia, dzięki Wam zajrzałam do zakątków internetu, w których jeszcze nie byłam. Tworzycie piękne prace!


I i-kropkowe DT:



Kobieta konstruktor, zmagająca się z ciągłym brakiem czasu. Zaczynająca dzień od muzyki i dużego kubka kawy z mlekiem. Od zawsze coś "dłubiąca", malująca, robótkująca. Scrapbooking to pasja od prawie 4 lat i odskocznia od codziennej pracy przy komputerze.

http://alexandra-mojepasje.blogspot.com/




Na co dzień jestem Mamą. Wieczorami scraperką. W weekendy nauczycielką. Zawsze - sobą.

http://asica-scrap.blogspot.com/




Niepotrafiąca usiedzieć na miejscu, zabiegana i z tysiącem pomysłów na minutę, świeżo upieczona bibliotekarka Kocha i docenia rękodzieło w każdej postaci. Tworzy w technikach decoupage i scrapbooking, wytrwale zgłębia sztukę układania kwiatów. Nieustannie się rozwija i poszukuje własnego, twórczego "ja".

http://decufantazje.blogspot.com/




Chłonę, zapamiętuję, odczuwam, przeżywam, utrwalam – ulotne momenty dnia codziennego. Poszukuję piękna w kolorach, formach i detalach. Detal, drobiazg dopełniający całość jest tym, co najbardziej zapada mi w pamięć - tego szukam w codzienności i to znajdziecie w moich pracach. Pewnego dnia odkryłam, że praca z papierem pozwala na wyrażania myśli – i tak, niezmiennie, trwa to do dziś, nabiera tempa, rośnie, pochłania wolny czas.




Wykształcenie mam wyższe, ale do niczego póki co mi się w życiu nie przydało. za to głowę - od dziecka twórczą na rożne sposoby - wykorzystuję od zawsze jak sie tylko da od roku z kawałkiem zapoznaję sie ze scrapbookingiem. W obawie przed rutyną zycia, łapczywie pochłaniam codzienność.

http://marysja-rzeczyniezwykle.blogspot.com/



Witajcie, nazywam się Beata ale znacie mnie jako Tulipanka. Moja przygoda z "tworzeniem" zaczęła się od koralików ale szybko zastąpiłam je papierkami i tak już zostało... dzisiaj nie wyobrażam sobie życia bez przydasi a dzień bez zrobienia kartki uważam za dzień stracony Uwielbiam pastelowe i delikatne kolorki co widać w moich pracach ale próbuję również innych stylów aby wciąż się rozwijać No i zapomniałabym - uwielbiam motyle

http://artystyczna-dusza-tulipanki.blogspot.com/


Pozdrawiam serdecznie, mam nadzieję, że spodobał się Wam nasz skład:)
- Marta

2 komentarze: